niedziela, 6 września 2009

Happy "13"...

...Marta!
Moja siostrzenica miała niedawno urodziny.
A ja, jak zwykle, własnoręcznie, zrobiłam dla niej urodzinowy upominek.

Najpierw powstało pudełko, pomalowane farbą akrylową i ozdobione techniką decoupage.
Motyw przewodni „sweet home” z serwetki, towarzyszył mi gdzie się tylko dało...
Na zewnątrz pudełka...



i w jego wnętrzu...



A jakie niespodzianki skrywało pudełeczko?



Uchylmy szerzej rąbka tajemnicy...



Po raz pierwszy pokusiłam się na zrobienie notesiku...



Zrobiłam go z tektury falistej, z dodatkiem "serwetkowych" i guziczkowych kwatków i motylków, z motywem myszek (pochodzą z jakiej angielskiej broszurki dla dzieci, kupionej ...w ciuchlandzie)


nawet się zawzięłam i zrobiłam ręczne przeszycia...



Wnętrze okładki oczywiście „serwetkowe”



A to myszki z drugiej strony okładki...



I brokatowe kwiatki...



W pudełeczku nie mogło też zabranąć makramowej niespodzianki...



Z żółciutkiego sznurka uplotłam kolczyki...





Ozdobione zielonymi kwiatkami ze szkła weneckiego.



Całość przewiązałam żółtą wstążką i ozdobiłam etykietką...



...oczywiście litery na etykietce, wycięte z "serwetkowego" papieru



całość ręcznie przeszyta i ozdobiona drewnianymi kwiatkami(z Tosinych korali, które niestety pękły);

Ależ mi się napisało okropnie przydługawe sprawozdanie...
Dzięki za cierpliwość, tym, którzy to przeczytali ;)
Pozdrawiam cieplutko....

7 komentarzy:

  1. Zdolna i wszechstronna bestyjka jesteś.Cierpliwości do przeczytania tego opisu nie zabrakło mi wcale,ale do zrobienia tych cudów,to chyba bym nie miała(cierpliwości oczywiście) :c)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent! Wszystko ślicznie wykonane i pomysłowe. Arkadia ma rację - zdolna jesteś! Ja o decoupage nie mam bladego pojęcia a bardzo podobają mi się rzeczy ozdabiane tą techniką. Notes śliczniutki, koniecznie rób kolejne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooooooooch, jak dobrze mieć taką ciocię... :-)
    Wszystko cudne - pudełko, notesik, kolczyki, ręczne szycia, kwiatki brokatowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po odbiór wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim, za tyle miłych słów...no i Lenie...bardzo... za tyle wyróżnień...
    Postaram się je wszystkie pokazać, jak tyko znajdę odrobinkę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny blog a prace rewelacyjne i bardzo pomysłowe:) Jestem pod wrażeniem :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog świetny !
    śliczny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...