środa, 17 marca 2010

Przykicał już do mnie...

zajączek!

 


Wcześnie w tym roku...i zobaczcie jakie śliczności mi przyniósł:

 


A zajączkiem tym była Zuziucha od której dostałam prezent w ramach wielkanocnej wymianki organizowanej przez Enthię

 


Bardzo dziękuję za piękną kartkę i cudowną, wiosenną zawieszkę...

 


za ciepłe słowa i pudełko przydasi wspaniałych :)
...może mnie to do zrobienia wymiankowych kartek zachęci( bo jeszcze tylko karteczki i moje prezenty wymiankowe też wyruszą w świat)
DZIEKUJĘ BARDZO SERDECZNIE!

A ja jajka plotę, tym razem kolorowe...ale to już zupełnie innna historia!

Za odwiedziny dziękuję i komentarze tak miłe :)

4 komentarze:

  1. Piękne prezenty dostałaś od zajączka!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia dostałaś super niespodziankę :), moje jeszcze są w toku tworzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty. :)

    Dziękuje za udział w wymianie! :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...