niedziela, 24 października 2010

Wymianka przydasiowa

Jakiś czas temu Iwona z bloga W moim magicznym domu pokazała światu swoje stempelki i pomysł Natki
na wymienianie się przydasiami.
Pomysł mi się spodobał...jedyny problem widziałam w tym, że z zasady nie scrapuję, więc moja baza przydasiowa jest bardzo skromna. Mimo to Iwona, zechciała się podzielić ze mną odbitkami swoich stempelków...i nie tylko.
Oto jaką paczuszkę od Niej dostałam:


A w niej : stempelkowe motylki i motywy świąteczne, kosteczki samoprzylepne, pudełeczka z kwiatkami, ćwiekami i inne, nawet ich fachowo nazwać nie potrafię :)


A jakby tego było mało, to jeszcze dostałam i słodkości :)



I kartkę prześliczną, przez Iwonę wykonaną.



W ramach wymianki umówiłam się z Iwoną, że wyślę jej kawałki sznurków woskowanych (trochę mi ich zostaje, po moim wyplataniu) i odbitki urodzinowych stempelków.
Więc wysłałam małe "co nieco"...tylko fotek oczywiście nie zrobiłam.
Pozwoliłam sobie więc skopiować fotki z bloga Iwony



Mam nadzieję, że się przydadzą :)



Dziękuję Ci Iwonko serdecznie :)

Pozdrawiam Was niedzielnie :)

1 komentarz:

  1. wymianki to bardzo przyjemna rzecz :)

    zapraszam po odbiór wyróżnienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...