piątek, 25 lutego 2011

Niespodziewajka i...

O tym "i" później...
Teraz chcę się pochwalić cudnym prezentem jakim obdarowała mnie Iwona (Gunila)

 

Jakiś czas temu, zorganizowałyśmy sobie z Iwoną wymiankę przydasiową
Już wtedy Iwona hojnie mnie obdarowała. A wczoraj niespodziewanie otrzymałam drugą przesyłkę wypełnioną cudeńkami:

 

Jestem zachwycona śliczną różaną zakładką i tym maleńkim skrapuszkiem. A odbitki stempelkowe i papierowe przydasie na pewno wykorzystam!
Iwonko jeszcze raz z całego serca Ci dziękuję!!!

Pozostało mi jeszcze wspomnieć o tytułowym "i". Rzecz dotyczy papierowego projektu nad, którym ostatnio pracowałam.
Nazwę go roboczo fioletowy koszmar
bo masę kłopotów z nim miałam.
Kuzynka Męża poprosiła mnie o zrobienie zaproszeń ślubnych. Wszystko było fajnie do etapu projektowania. Zaproszenia miały być ozdobione fioletową wstążką i wydrukowanym ornamentem.Najtrudniej było ustalić jak ma wyglądać ten ornament...Namęczyłam się też sporo niż doszłam do porozumienia z moją drukarką, uparta z niej bestia, ale w końcu udało się zmusić ją do współpracy :)
Do zrobienia zaproszeń kupiłam gotowe bazy kartek, żeby wszystko było proste i ładnie zgięte, wszystko ślicznie wydrukowałam, a przy przyklejaniu 34 wstążki (zaproszeń było 50) zauważyłam tzw. czeski błąd w dacie...wyobrażacie sobie, co się wtedy działo!!!
Nie pozostało mi nic innego jak zamówić nowy papier i zacząć zabawę od początku :)
Efekt końcowy moich zmagań Wam pokażę:

 

Jedynym plusem tych moich "wpadek" było to, że przy okazji zamawiania papieru troszeczkę scrapowych gażdżetów w Artystycznym kupiłam, bo jak już płacić za przesyłkę, to już płacić :)
Szkoda tylko, że na razie nie mam czasu ich wszystkich wypróbować...ach, pobawiła bym się papierkami ale sznurki czekają...

A kto jeszcze ma ochotę na makramową biżuterię to zapraszam na moje turkusowe candy
losowanie już 1 marca!
Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę :)

6 komentarzy:

  1. Namęczyłaś się nad tymi kartkami,ale są śliczne,takie subtelne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezencik!!!!!!! A zaproszenia-cudne są:* Baaardzo elegackie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, eleganckie zaproszenia. Cieszę się, że się przesyłka spodobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproszenia piękne! Takie eleganckie! Przez nie weszłam do tego sklepu i wydałam kupę kasy na papierki itp...
    Muszę iść na jakiś odwyk od wszelakiego rękodzieła...bo za dużo na to wydaję...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny prezent..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś Monia śliczny prezent :).

    A zaproszenia wyszły bardzo ładnie :).

    Oj jak sobie przypomnę jak drukowałam pracę magisterską i jedna kartka poszła podwójnie ... Ponad 40 stron poszło do ponownego drukowania ... O zgrozo.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...