wtorek, 8 marca 2011

Prezencik :)

Wygrałam Candy w Szprotkowie!!!

I takie cudeńka od Majki dostałam :)

 

Tak były pięknie zapakowane, z firmową pieczątką!

 

I teraz nasz dom zdobi ta śliczna zawieszka!

 

A na lodówce "przypominacz" z aniołkiem pilnuje byśmy nie zapominali o ważnych sprawach...

 

o, np. o tym, by podziękować :)

Majeczko Kochana, jeszcze raz z całego serca DZIĘKUJĘ za tak wspaniałą niespodziankę!!!

A do Was mili goście macham łapką i za odwiedzinki dziękuję.
A osoby oczekujące na przesyłki z wygranymi w "turkusowym candy" o cierpliwość proszę, powinny dotrzeć niebawem...

Buziaki dla Was :)

5 komentarzy:

  1. rumieniec pokrył moje policzki :) - to ja dziękuję za udział w moich urodzinowym candy, tym bardziej mi miło, że prezencik się podoba i mam nadzieję, że będzie długo służył. Pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej a prezenciki są prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję!!!
    Paczuszka dotarła dziś pięknie zapakowana i uradowała mnie niezmiernie! Jak już napisałam w mailu - kolczyki i zawieszka są 100razy piękniejsze niż na zdjęciu!!!
    Pozdrawiam!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...