czwartek, 7 lipca 2011

Troszkę zmalowałam :)

A wszystko dlatego, że postanowiłam poćwiczyć nakładanie preparatu do spękań- tym razem jednoskładnikowego:



Ten wielki "szaro-błękit" to podrasowana podkładka pod doniczkę. Musiałam ją jakoś zmienić, bo po intensywnym użytkowaniu surowe drewno miało wiele przebarwień i plam.
Podkładem jest akrylowa farba w kolorze "jedwabistego turkusu" , a wykończenie to farstwa farby o wdzięcznej nazwie "szary platynowy".


A jak już się rozpędziłam z malowaniem, to dostało się jeszcze drewnianej ramce:


Tu podkładem jest farba "owoce leśne", choć po potraktowaniu preparatem do spękań, kolor bardziej przypomina karminową czerwień...
By ramka nie była taka nudna, to gdzieniegdzie nakleiłam skrawki serwetki z motywem rękopisu.


Rameczkę jeszcze Wam kiedyś pokażę, bo mam pomysł na dosyć specyficzne jej zastosowanie... ale o tym w późniejszym terminie :)

A jakiś czas temu zrobiłam na zamówienie jeszcze jeden makowy komplecik. Miał być taki sam jak ten, na pewno różnią się kształtem bransoletki- w sumie nic nowego :)


A w temacie makramy dzieje, nawet dużo, ale wszystko niedokończone, bo za większe projekty się zabrałam... a teraz brak mi cierpliwości by dokończyć.
Koniecznie muszę się zmobilizować, bo projekt zdecydowanie w wakacyjnych klimatach.

Dziękuję wzystkim za odwiedzinki i każde miłe słowo, które tutaj pozostawiacie. Niesamowicie dodają mi energi i chęci do pracy :)

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszły te spęka
    nia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta podkładka, jak "nowa"

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te efekty spękanej farby :)
    Można starym przedmiotom darować nowe życie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makowy komplecik super!Bardzo lubię spękania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne efekty osiagnęłaś tym malowaniem. A jakie fajne nazwy tych farb.Fajne te rameczki.Ale biżuteria też śliczna. Ciekawa jestem bardzo tej makramy?
    Pozdrawiam bardzo słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie!Też chciałbym się tak nauczyć:)Życzę dużo słoneczka i pięknej wakacyjnej pogody.
    Dziękuję za miłe słowa w komentarzach,dodają twórczych skrzydeł:)
    Buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie zmalowałaś ;)A ta makowa biżuteria...Aż w głowie się kręci...Jest wyjątkowo piękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mimo wakacji ostro działasz:) ciekawa ramka

    OdpowiedzUsuń
  9. spękania wyszły cudne;))a makowy komplecik choć różni się od poprzedniego to jest wyjątkowy i piękny -bo już mój;))))dziękuje ci ślicznie

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...