poniedziałek, 8 października 2012

Jesienne jabłuszka




Moje ulubione owoce!
Zdecydowanie!


I ten motyw serwetkowych jabłek też uwielbiam :)
Wykorzystałam go do ozdobienia pudełka, prezentu na urodziny Teściowej.



Pudełko wypełniliśmy pysznymi herbatkami, idealnymi do popijania w długie jesienno-zimowe wieczory :)



Pudełko w górnej części pomalowałam farbą w kolorze groszkowym, całe wieczko wylakierowałam na błysk!


W środku pudełko ma naturalny kolor drewna zabezpieczony tylko matowym lakierem. Na wieczku maleńkie jabłuszko...

Dolną część pudełka pomalowałam na brąz, potraktowałam woskiem i delikatnie pobieliłam. Te część pokryłam matowym lakierem.



Chciałam by pudełko było uniwersalne, by Teściowa mogła go dowolnie użytkować stąd nie ma na nim żadnych herbacianych motywów... ale i tak mi się podoba!
Solenizantce też się spodobało :)))

A wracając do jabłek... jakie lubicie najbardziej?
Ja uwielbiam takie twarde, soczyste... i co ciekawe kupując jabłka zawsze kieruję się ich zapachem.
To niezawodny sposób na pyszne owoce!

Jabłka to taki owoc uniwersalny... papierówkami można zajadać się już latem, a jesienne i zimowe odmiany pozostają z nami długi czas...
Wspaniały smak lata przez cały rok :)))
Zgłaszam jabłuszkowe pudełko do tego wyzwania w Kreatywnym Polu,  a co!

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko. Faktycznie motyw jabłek jest bardzo uniwersalny i przez to pudełko może przechowywać "różności" według uznania :)
    Osobiście bardzo lubię ligole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko, taki prezent od serca, super.
    Ja uwielbiam jabłka, szkoda, że odmian polskich jak na lekarstwo, jeśli są to kupuję malinówki, antonówki i renety na przetwory, pamiętam też smak coksy pomarańczowej dawno nie spotkałam w sprzedaży.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakowite pudełeczko. Ja lubię najbardziej stare odmiany z mojego starego sadu... jakie to są nie mam pojęcia... ale są rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie od lat Lobo jest naj! A pudełeczko super, najważniejsze jednak, że obdarowanej się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłuszka przesmakowicie wyglądają :) świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna skrzyneczka. Super Ci wyszła jak zawsze z resztą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko jest piękne. No i ten apetyczny motyw.A jeszcze zadowolona obdarowana Osoba.Cóż chcieć więcej:)
    Również uwielbiam jabłka.Ale wstyd mi się przyznać, jak bardzo nie znam się na ich odmianach. Zwłaszcza tych nowych:)Ale również wybierając sugeruję się ich aromatem:))))Niezawodny sposób, również dla mnie:)))
    Pozdrawiam serdecznie i DZIĘKUJEMY za tak miły komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko wyszło świetnie, i taka różnorodność technik wykończenia, doskonałe na prezent.
    I fajna jesienna aranżacja zdjęć.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne pudełeczko:)Ja też uwielbiam jabłka:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...