wtorek, 19 marca 2013

Anioły są dobre na wiosnę :)

Zwłaszcza gdy są kolorowe!
Jak ten:



Ten marcowy anioł, jest przygotowany na kapryśną pogodę wczesnej wiosny.
Polarowa kurteczka może się przydać w chłodny dzień.
Dla ochrony przed zimnym wiatrem warto założyć na głowę kapelusik i chusteczkę na szyję.



Co prawda można pozwolić sobie na kolorową spódniczkę ale warto  założyć też  leginsy i  bawełniane getry.
Takie w kwiatki, co pasują do kapelusika :)



Anielinka ma warkocze z włóczki, a buciki (bardzo nie lubię ich szyć)  namalowane  mazakami do tkanin.
I chyba ma zamiar zrobić sobie bransoletkę w motyle...
Tego anioła uszyłam  dla młodszej z sióstr. Bo szyłam te anioły na zamówienie, jako prezent dla rodzeństwa.



Dla starszej, już nastoletniej, powstała nieco poważniejsza wersja,
w delikatnym fiolecie:



Anielinkę ubrałam w zwiewną sukienkę, obszytą miętową koronką.
 Na szyi ma "prawdziwe" perłowe korale.
I błyszczące kwiaty we włosach...  przy zrobieniu fryzury napracowałam się najbardziej.
Zażyczyła sobie koronę z włosów. A że włosy ma z czesanki wełnianej, to ufilcowałam jej taka fryzurkę
:)



Ale żeby nie było, że tak całkiem o siebie nie dba, to i ona założyła porcięta i skarpetki z koronki.
A jej fioletowe czółenka, najmodniejsze tej wiosny... malowane :)



Anielinka, jak prawdziwa kobietka lubi ładnie pachnieć, dlatego też, trzyma w dłoniach wypełnione lawendą serducho.



I jeszcze wspólne zdjęcie... widać różnicę wieku między aniołkami :))))



Pozdrawiam cieplutko... wbrew temu co za oknem :)

18 komentarzy:

  1. Przepiękne Anioły!!!!!,,,,,Zastanawiam mnie Twoja cierpliwość...żeby stworzyć takie unikaty ,musisz jej mieć całe tony!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, chociaż żółto-zielony taki wiosenny i cieplutki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! Ta żółto-zielona rozbroiła mnie totalnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze mają siostry z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne ta pierwsza mam nadzieję że swoja urodą przywoła nam szybciutko pachnącą i cieplutka wiosnę :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak bajecznie, pięknie kolorowo u Ciebie:) Podziwiałam zakładki ,notesiki i teraz te cudowne Anioły.
    Może wraz z moim motylem uda im się wspólnie zwabić w końcu wiosnę.Pięknie je ubrałaś.Są urocze.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne anielinki!
    Zielona mi się podoba szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie będę TU zaglądać, ot co!
    Kompleksów można się nabawić ;D.

    Ale ściskam najczulej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. "Anioły sa całe zielone, zwłaszcza te w Bieszczadach" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne anielice :) Ta zielona wiosenna radosna, cudna po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pełne słońca w wiosennych kolorach. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jakie kolory! Piekne obie. Oby przywolaly ta wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne anioły- a ten wiosenny to bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wywołałaś uśmiech na mojej buzi. Śliczne anioły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie barwne, wiosenne i pełne optymizmu anielice:) wspaniały prezent dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...