wtorek, 30 kwietnia 2013

Kolejne papierki...

pociachałam i zrobiłam urodzinowe karteczki :)
Pierwsza dla dzisiejszej solenizantki, mojej Siostrzenicy:



Kartka zrobiona według tej mapki z Daibelskiego Młyna







Kartka w kolorach zadanych na blogu Silesian Craft  w wyzwaniu BLACK RED WHITE


 


Idąc za ciosem, do kompletu z karteczką, zrobiłam jeszcze pudełko, w którym schowałam makramowe biżutki (o nich w następnym odcinku)...
 


Taki dosyć "poważny" komplet powstał :)



Drugą karteczkę też potraktowałam "wyzwaniowo".
Zawsze gdy nie mam pomysłu na kartkę szukam na blogach ciekawych wyzwań... to szalenie inspirujące!
W tym przypadku zainspirowałam się wyzwaniem kolorystycznym w Diabelskim Młynie i tym oto zdjęciem:



Oto moja pogodna karteczka:


Przestrzenna dość, z wesołymi kwiatuszkami (tak mi się skojarzyły z tymi uroczymi cytruskami)
 na sznurkowych łodygach.
Właśnie ze względu na te sznurki, kartkę zgłaszam również na
 sznurkowe wyzwanie w Scrapkach-wyzwaniowo


Callenge# 65- twines



Kwiatkowe przeszycia wyczarowałam moją maszyną do szycia (ciekawe kiedy wypróbuję ją na prawdziwym materiale i  odważę się uszyć coś konkretnego?)



Na zdjęciach najtrudniej uchwycić kolor beżowy... beżowe są motylki i tło napisu (wycięty z papieru My Dear Watson z UHK Gallery)



Tyle na dziś!
Miłej majówki Wam życzę :)

11 komentarzy:

  1. Piękne w tych wiosennych klimatach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne obie
    podwójne podziękowania za udział w naszych wyzwaniach
    pozdrawiam
    Teo
    Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki cudne!
    Ten pierwszy komplecik sama bym chętnie "dostała" :).

    OdpowiedzUsuń
  4. I wiesz co moja droga?
    Twoje karteczki są charakterystyczne.
    Masz swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki :)pudełeczko też cudne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie super! Tyle w nich różnych deseni, a jednak całoś prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza jest ta pogodna karteczka:))))Ale pudełko jak i karteczka w "kolorach zadanych"również bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki =) Ta zielona z kwiatuszkami jest urocza =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu silesian craft

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...