piątek, 10 stycznia 2014

Po 25 latach :)

Dziś zaległa karteczka na "srebrne gody":
 
 
Poproszona zostałam o zrobienie na tę okoliczność "kopertówki", więc powstała taka w gorących kolorach miłości :)
 


Z założenia miła być romantyczna... stąd różyczki, koronka
 

 
i serduszka!

 
W środku karta z życzeniami dla Jubilatów też otrzymała ozdobną szatę.
Wykorzystałam tu digi-stempel autorstwa Jolagg
 


 
 
Kopertówkę zrobiłam z papieru z kolekcji "Fruits of the forest"z UHK Gallery.
A roślinne tekturki są z Wycinanki!
 
 
Powoli kończą mi się zaległe, zeszłoroczne  "twory".
Choć i tak przeważa u mnie na warsztacie papierkowa robota.
 
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Mój ulubiony cytat- "Jedyną miara miłości jest miłość bez miary"! Śliczna ta karteczka z różyczkami i tekturkowymi listkami! Jesteś Mistrzynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna :) zwrówno kolorystyka jak i dobór dekorków idealny! I piękne wnętrze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze ..Twoje kartki są cudne!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...