piątek, 16 maja 2014

I Komunia Święta Karola

Czasami tak mam, że robię kilka kartek na tę sama uroczystość. 
Tak było i w tym przypadku.
Miałam przyjemność przygotowywać dwie kartki dla młodego Karola, przyjmującego po raz pierwszy 
Komunie Świętą.
A tak sobie poradziłam z tym zadaniem:
-pierwsza






- druga







Obydwie kartki wykonałam wykorzystując papiery z UHK Gallery, tekturki ze Scrapińca i stempelki od AliceCration Novinki 

Po kilku nocnych, kartkowych maratonach nie mam nawet siły pisać tego posta... 
dziś zapięłam ostatnie komunijne zamówienie i mam chwilę na  oddech.
Choć nie powiem, że kolejna robota "na tzw. wczoraj" na mnie nie czeka... całe szczęście, że tym razem to są sznureczki :)))))

Teraz zasłużona przerwa na kawkę, a wieczorkiem makrama!

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Przepiękne!!! Na prawdę wspaniałe karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pamiątki !!! Zwłaszcza druga podoba mi się bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne karteczki bardzo ładna tekturka przy drugiej

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...