piątek, 19 września 2014

Nie zapomnij mnie!

Kolekcja papierów o tej wdzięcznej nazwie "sponsoruje" dzisiejszy wpis ;)
A papiery są oczywiście z LemonCraftu
Pasują praktycznie do wszystkiego i na każdą okazję...

Ja wyczarowałam z tych papierów:

*
Kartkę na ślub


Oprócz cudownych papierów z tej kolekcji wykorzystałam tez elementy do samodzielnego wycinania 


i niezapominajkowy button


Jednak najbardziej w tej kartce wzrok przykuwa to serducho!


Odciśnięte foremką sylikonową z masy papierowej i pokryte pudrem do embossingu, białym z brokatowymi drobinkami


Do tego kilka kwiatków kupionych w sklepie Scrapek.pl, 
Lubię ten sklepik, bo mam go tak "po sąsiedzku".


 A kartkę zamknęłam w takim szykownym pudełku.


*
I na 25 Rocznicę Ślubu


Tu oprócz papieru królują tekturki marki Anemone,


drobne kwiatki i bawełniana koronka


i co najważniejsze digi stempel od Novinki


*
I na "Złote Gody"


Po raz kolejny w oprawie z tych drobnych, niebieskich  kwiatków




Jest też niezapominajkowy button


W tej karteczce delikatne błękity wzmocniłam granatowym akcentem w postaci wstążki i tasiemki no i całej plejady perełek...
I jeszcze torebeczka do kompletu:


A na koniec...
"Tylko Mnie Kochaj"  w swej szarej, choć równie pięknej, odsłonie!


Kartka ściśle według wytycznych Zamawiającej: płaska- by można ją było wysłać pocztą w kopercie, utrzymana w tonacji biało-szarej i ze srebrnymi dodatkami;



Zembossowałam więc tekturkę Anemone białym pudrem ze srebrnymi drobinkami, zamiast przestrzennych kwiatków użyłam odbitek stempli wyciętych wykrojnikami Sizzix,



I obowiązkowo, odbity srebrnym tuszem, napis "W dniu Ślubu" z Agaterii!


Moja zabawa z papierami z LemonCraftu  jeszcze się zakończyła. 
Mam w zanadrzu jeszcze trochę karteczek ;)
Tymczasem te dzisiejsze zgłaszam na wrześniowy "Piątek z fanami" 

A teraz zmykam do mich plecionek, bo coś je zaniedbuje ostatnio...

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. wszystkie niebieskości skradły moje serce :) śliczne są!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, wszystkie mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie cudne i dopracowane karteczki. Naprawdę są piękne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są przepiękne co jedna to ładniejsza !! Chociaż chyba najbardziej zakochałam się w pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A cóż ja biedna mam napisać ,skoro niezapominajki są moimi najbardziej ulubionymi kwiatkami.
    Jestem zachwycona widząc jak pięknie potraktowane zostały przez Ciebie te wspaniałe kwiatuszki:)) Śliczne karteczki.
    Moc pozdrowień posyłam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym patrzeć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...