poniedziałek, 3 listopada 2014

Jesienny brąz

Kocham ten kolor miłością wielką!
I bardzo lubię wykonywać prace w tym kolorze. 
A gdy w dodatku to są sznurkowe wyplatanki, jestem w siódmym niebie!!!
Tak było i tym razem, gdy poproszono mnie o wyplecenie spinki- kokówki w brązowym kolorze.

Z przyjemnością zabrałam się do pracy... a oto efekt:





I sesja podwórkowa, z modelką :)






Całe mnóstwo zdjęć!
Z informacji jakie otrzymałam od Zamawiającej  wiem, że spinka się spodobała. 
Więc mam kolejny powód do radości :)

Pozdrawiam 

14 komentarzy:

  1. Spinka cudna !!!
    Kolorek czekoladowy mniam ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !! Robisz najpiękniejsze spinki na tym globie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. na takim koku prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, lubisz brąz :)!
    Fantastyczna kokóweczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spinka robi ogromne wrażenie! Cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo :) patrzę i podziwiam. Dla mnie to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spinka...podziwiam
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką gorzką czekoladkę to nawet ja uwielbiam. Nic dziwnego, że się podoba, bo rewelacyjna ta spinka. Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Będzie wspaniałą ozdobą włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę pani umiejętności. Spinka prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spinka jest przecudna :).

    Z niecierpliwością będę teraz czekać aż będę mieć długie włosy ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko w siódmym:)) Ja od patrzenia na te piękności to chyba jestem w dwudziestym siódmym niebie, albo i więcej:))
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...