czwartek, 20 listopada 2014

Stróżu mój!

Aniele..

Kiedy zasypiam, to Ty nie śpisz wcale
- pilnujesz czujnie, czy równo oddycham,
czy serce jak zegar będzie biło dalej 
i czy noc dokoła jest dobra i cicha...
Pilnujesz skarbu życia,
co jest we mnie jak płomyk -
by śmierć go nie zdmuchnęła
nagle, po kryjomu...
Żeby spać spokojnie mogły całe domy -
czuwają z Tobą Anioły, nieznane nikomu.
I choć gasną latarnie
i lampki czujników -
nie gasną Twoje oczy, Stróżu i Strażniku! 
Tyle już złego mogło mi się zdarzyć,
lecz mnie ominęło -
DZIĘKI TWOJEJ STRAŻY!




A taki anioł powstał dla małego Jasia...


Zawieszka - anioł ze sklejki, ozdobiona pastą strukturalną, z niebieskimi przecierkami.



Wzorki naniesione za pomocą szablonu... do dekorowania wypieków :)

(jakoś trzeba twórczo wykorzystywać nagromadzone gadżety, których moje antytalencie kulinarne nijak nie wykorzystuje! )

Serduszko jest wycięte z serwetki i polakierowane błyszczącym lakierem "Aquagel triplo"z TODO, który  dzięki swej potrójnej grubości fajnie je uwypuklił.


Za to skrzydła, które na całej swej połaci pokryte są pastą, zmatowiłam, malując je białą akrylówką.


Anioł koniecznie miał być podpisany... nie chciałam upychać tekstu na postaci, bo wydawało mi się, że straci na urodzie ;)
Stąd przyczepiona nad głową aniołka tabliczka .
Tekst jest wypalony w sklejce wypalarką, a deseczka stylizowana na taką "tkniętą zębem czasu".




Aniołka zamknęłam w pudełeczku i do kompletu zrobiłam kartkę.
Choć w zupełnie innym klimacie...


Szalenie kolorową i wesolutką!
A to dzięki papierom z Galerii Papieru.


Z dziecięcymi akcesoriami- tekturki  Anemon i Scrapiniec,


badzik z LemonCraftu, na papierowym wiatraczku


I  najważniejsze- digi stempel od Jolagg.


Pozostając w dziecięcym  temacie, pokaże jeszcze kartkę,
która powstała na powitanie małej Jagody.
I

Tu zadanie nie było łatwe... miałam jakoś zaakcentować imię dziewczynki.
Nieco pomógł digi stempel od biurkowej.
I co dalej?
Pierwsze skojarzenia miałam z "Pannami Borówczankami" z książki "Na jagody"... ale ilustracje je przedstawiające jakieś mało jagodowe były :)


Wydrukowałam więc dzidziusia w fioletach- grafika autorstwa Alice Creation i otoczyłam go wianuszkiem borówek.
Owoce jagód są pokryte werniksem, który podgrzany nagrzewnicą w niektórych miejscach tak dekoracyjnie "spuchnął".


Jagodowa karteczka musiała powstać z fioletowych papierów!
Towarzyszy im badzik z UHK Gallery.


To  na koniec jeszcze anielskie przesłanie:
...

Wiem, że tu jesteś... 
Ale tak cicho,
jakby Cię wcale tu nie było. 
Lecz ja wciąż czuję
- w domu, w lesie, w mieście -
Jakby koło mnie serce czyjeś biło...

Dobrze, że tu jesteś 
w dni zwykłe i w niedziele -
ukryty w powietrzu -
mój dobry Aniele!


W tym wpisie wykorzystałam fragmenty książki br. Tadeusza Rucińskiego „Tak cicho wołam do swego Anioła”

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Jak zawsze spod Twoich rączek wyszły same cudeńka :).

    Wierszyki piękne, pozwolisz, że je sobie skopiuję :).

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny anioł :) i ta niebieska karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całe mnóstwo wspaniałości :) aniołek cudny!! gratuluję pomysłu z szablonami foremkowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace znów u Ciebie zobaczyłam, ale karteczka dla Jagódki to moja faworytka. Napatrzeć się na nią nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wiersze przywołałaś, a anioł jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace. Aniołek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż mogę napisać. Jest tak pięknie i wzruszająco, że wszelkie zachwyty napisane prze zemnie będą zbyt banalne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...