piątek, 13 lutego 2015

2x70 + 2x50

czyli podwójne kartki na urodzinowe rocznice :)
 Po pierwsze siedemdziesiątki, wszak starsi mają pierwszeństwo!


Moja mama poprosiła o kartkę dla swej bratowej, na urodziny...


Poszalałam więc trochę z warstwami... 

ciocia dostała bardzo kwiecista kartkę :)
Przestrzenną, więc i pudełko musiałam zrobić w komplecie.



Można by rzecz, że to zestaw "Usłany Różami" :)



Druga kartka,  męska, dla bardzo eleganckiego mężczyzny, więc motyw mógł być tylko jeden:

Garnitur jak  "spod igły"


I tu główną rolę grają papiery z Galerii Papieru i stempel z Agaterii


Zdjęcia tych prac, mocno "robocze" bo robione w pośpiechu, wieczorową porą... 
za to może 50-tki  trochę lepsze:


Pierwsza znów kwiecista, choć w zupełnie innym klimacie.
I w moich ulubionych brązach!
Z piękną ramką z Crafty Moly i stemplem z Agaterii.


W tym zestawieniu nawet różowy kolor uważam za znośny ;)


Znów przestrzenna kompozycja kwiatowa zmusiła mnie do zrobienia pudełka:


A na pudełku digi stempel od Jolagg.
Również i ten zestaw powstał z papierów z GP.


A oto dowód, że można zrobić exploding boxa o podstawie prostokąta!
To wieczko:


A tu całe pudełko!


Takie niełatwe zadanie dostałam ale zadowolona jestem ,że mi się udało...


Jest z takim prostokątnym pudełkiem dwa razy więcej pracy.
Bo trzeba bazę rozrysować na dużym arkuszu  formatu A3,  
Dopiero potem odpowiednio pozaginać i każde pole okleić ozdobnym papierem


No i oczywiście ozdobić!


Z założenia pudełko miało być w kolorach brąz- ecru i  w środku mieć jeszcze jedno, mniejsze pudełeczko na urodzinowy załącznik


W tej pracy użyłam papierów z UHK Gallery i mocno pocieniowałam brzegi disstresami


A wieczko ozdobiłam kremowymi kwiatami i motylem z masy papierowej


A kolejny wpis będzie... walentynkowy!
Ale to na razie tajemnica :)

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Ale śliczności!!!! Wszystko jest przepiękne. Box bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu! Mnie też box się podoba, choć preferuję tradycyjna formę, kwadratową... ale to z czystego lenistwa ;)

      Usuń
  2. Jesteś genialna. Robisz rewelacyjne prace z papieru. CZyli muszę przyznać, że sznurki muszą tu konkurować... z papierem i sie przepychać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko! Przesada z tą genialnością... ale masz rację, papier dość mocno zawładnął moją "twórczością" i na sznurki często brakuje czasu, a i zapotrzebowanie "krewnych i znajomych królika" na kartki i papierowe drobiazgi jakby większe.

      Usuń
  3. JESTEM PEŁNA ZACHWYTU !!!!!! Cudne prace! Box super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty, to jesteś zdolniacha, Spróbowałaś z papierkami i takie cuda tworzysz :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wszystko piękne. Bardzo zdolna z Ciebie osoba.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...