poniedziałek, 20 lutego 2017

Na specjalne okazje

Trzy nowe kartki powstały.
Każda wyjątkowa i każda inna... specyficzna.

Pierwsza powstała dla kibica i miłośnika żużlu... a dokładnie klubu żużlowego


Potocznie zwanych "Rekinami" :)



Stąd na kartce obowiązkowo rekin w nietypowych dla tego gatunku,  ale za to w klubowych barwach!
Do tego stempel digi z żużlowcem.


Tu rządzą papiery z Galerii Papieru!


Druga kartka to exploding box. 
Urodzinowy, "osiemnastkowy"... koniecznie miał być różowy!





I z kolejnym pudełeczkiem w środku, by schować w nie urodzinowy prezent


Tu wykorzystałam papiery z UHK Gallery i digi stemple zdolnych dziewcząt z grupy digi na FB


Trzecia kartka to mój debiut ;)


Po raz pierwszy robiłam kartkę typu "Pop-up box".


Z założenia kartka miała być kolorowa i energetyczna, bo taka jest i Solenizantka... moja osobista siostrzenica :)


Dlatego tu również używałam papierów z Galerii Papieru
Jak na pierwszy raz to zadowolona jestem z efektu, choć łatwiej by mi było ozdobić takie pudełko mając gotowe elementy do wycięcia lub jakieś fajne wykrojniki.
Z "braku laku" musiały mi wystarczyć naklejki z "Biedronki"
A tu krótki filmik nakręcony przez siostrzenicę, ukazujący jak się to cudo rozkłada:


Tyle na dziś, niestety znów było papierowo...
 i w najbliższym czasie nie zanosi się na żadne zmiany.
Na sznurki czasu brak, ledwo ogarniam papierowe zobowiązania.
Ach, te noce są zdecydowanie za krótkie, a spać też trzeba ;)

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Ale pomysłowe te Twoje karteczki. Te pudełkowe bardzo mi się podobają. Wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko ale poczyniłaś cudowności! Pięknie! Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe:)) Fajnie mieć zdolną ciocię:*

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde słowo, które tutaj pozostawiasz...